شیمی درمانی باید شه...
سرطان روده بود...بزرگ بدخیم...
هنوز نمیتونه راه بره ، هنوز ضعیفه ...
خدایا خودت کمکمون کن...
+ من اداره ام ! نصفه نیمه باهامون قرارداد بستن نمیدونم معلوم نیست قرار داد دائم و کی ببندن
بهرحال فعلا از هیچی بهتره شکر....
غر غرو...ما را در سایت غر غرو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58