اخه تو که سنی نداری....زودتر نفس بکش....خودت نفس بکش
باز بهت پیام بدم ''بابا ماشینتو قرض میدی''
مثه همیشه بگی ''بیا ببر بابا نمیخوامش''
اُمیدمونو از دست نمیدیم،خوب شو خوب شو....
قول میدیم وقتی برگشتی دیگه نگیم چرا دکتر نرفتی
چرا داروهاتو نخوردی چرا چرا چرا....
تو بیا بیرون....بیا بابا... دخترات چشم انتظارن...
مامانم منتظرته،باز بگی بش خانوم!...
غر غرو...
ما را در سایت غر غرو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80